KMS Apeldoorn

🎄 24 december tot 2 januari zijn we gesloten! 🎄

Particulier

Vind uw reparatie

1. Kies merk

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroën
  • Dacia
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Daimler
  • Dodge
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • GMC
  • Harley Davidson
  • Honda
  • Hummer
  • Hyundai
  • Infinity
  • Iveco
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kawasaki
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Ligier
  • M.A.N.
  • MG
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes
  • Microcar
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Pontiac
  • Porsche
  • Radio's aftermarket
  • Renault
  • Rover
  • Saab
  • Scania
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

2. Kies model

3. Kies type

4. Reparatie(s)

Geen reparatie kunnen vinden? Bel ons op: 055 534 78 47

Voor particulieren bieden wij de volgende reparaties aan

Mocht uw reparatie er niet tussen staan, neemt u dan contact op. Vaak blijkt een reparatie toch nog mogelijlk.

Proces

Als u bij ons langs wilt komen, dient u van te voren een afspraak te maken, anders zit u wellicht onnodig lang te wachten op andere mensen die wel een afspraak hebben. Bij een bezoek aan ons bedrijf wordt uw auto bij aankomst de hal ingereden alwaar wij het te repareren onderdeel gaan uitbouwen. Vervolgens wordt het onderdeel door ons gerepareerd, getest en weer ingebouwd. Ondertussen kunt u plaatsnemen in onze wachtruimte waar de koffie voor u klaarstaat.

Wanneer u ervoor kiest om het te repareren onderdeel per post aan ons op te sturen,vergeet dan niet dat het van belang is om ons zo veel mogelijke informatie te verstreken zoals; naam, adres, telefoon nr, e-mail, merk, type en erg belangrijk de klacht omschrijving. Hieronder kunt u ook door op de button reparatie aanvraagformulier te klikken deze invullen en uitprinten  Let er bij het inpakken op dat u het onderdeel zo goed mogelijk inpakt, neem geen krappe doos en gebruik voldoende opvulmateriaal. Helaas wordt er door de post niet altijd even voorzichtig met postpaketten omgesprongen. Verstuurt u met TNT? Doe dit dan verzekerd, dit kost slechts een paar kwartjes meer en kan een hoop ellende voorkomen.

De dag van binnenkomst zal het onderdeel door ons gerepareerd en getest worden. U krijgt dezelfde dag van ons een email met als bijlage de factuur van de reparatie. Zodra vervolgens uw betaling bij ons binnen is, wordt het onderdeel direct aan u retour gezonden.
Hoewel wij ernaar streven om altijd zo snel mogelijk te werken, kan het voorkomen dat een opgestuurd onderdeel wat langer onderweg is. Denk hierbij aan onderbezetting door ziekte, vertraging in de post en dergelijke zaken. Mocht dit gebeuren, schroom dan niet om ons te bellen of te mailen.

Werkwijze

Langskomen

  • 1

    Afspraak maken
    055 534 78 47  

  • 2

    Wachtruimte

  • 3

    Het onderdeel is gerepareerd

Per pakketdienst

  • 1

    Vul reparatieformulier in
    Download formulier

  • 2

    Doos vullen met voldoende opvulmateriaal en formulier in doos leggen

  • 3

    Doos versturen
    (het liefst verzekerd)

  • 4

    Betaal de per e-mail verstuurde factuur

  • 5

    Na ontvangst van de betaling sturen wij het gerepareerde onderdeel terug